Det ska va gött o leva annars kan det kvitta......

Efter några veckor med massor med folk här hemma så var jag ganska sliten, all energi var som bortblåst, jag kände mig verkligen helt slut, psykiskt o fysiskt.
Höet blev bärgat o ligger på skullen, tack alla som var med o hjälpte till, ingen nämnd o ingen glömd, nu kan vi äntligen slappna av lite.

Idag var det första lördagen på länge som vi var helt ensamma, skööönt.
Nu skulle vi värma badbaljan så vi kunde slappa lite på kvällen o bara vara, Börje skulle komma o Sara skulle jag hämta när hon hade slutat jobba.

Bosse hade varit o fiskat på morgonen o kom hem med gös o abborre, dom rökte han i sin lilla rök o det skulle vi smaska i oss efter badet.

När vi låg där i 37,6 gradigt vatten så dök den där melodin upp i huvudet på mig, Roy o Rogers mack serien när dom sjunger: det ska va gött o leva annars kan det kvitta.... den passade så bra in just idag.....
Lite badbilder:
image79
image80
image81
image82
image83
image84
image85
Vi hade det helt ljuvligt skönt i badet o låg i nästan 2,5 timme, det var gött för kroppen o själen......
De rökta fiskarna var hur goda som helst, vi åt upp alltihopa, muuumms

Om ca 3 veckor åker vi iväg på resa....det ska verkligen bli jättekul... det är mer än 10 år sen jag var dit.....

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0