Kräftstugan på plats & skogens guld.....

Idag kom kräft/damm-stugan på plats, nu är det bara tak o veranda som ska snickras så får vi ha taklagsfest när det blir klart.
image64
Börje rattar stora grävmaskinen, Bosse kollar så det kommer i rätt vinkel...

image65
Så ska det backas så stugan kommer på stenarna.....

image66
Det var lite pillrigt för grabbarna o komma rätt....

image67
Men där sitter den, bara o hissa försiktigt....

image68
Sådärja stugan på plats, Börje & Bosse är nöjda.

När jag gick hem från det stora stuglyftet så fann jag "skogens guld" wow vad tidigt dom har kommit, jag bara älskar kantareller, så ikväll blir det smörstekta kantareller på vitt bröd, gissa om jag kommer att njuta av varje tugga....

image69
Skogens guld....

image70
Tepp var också sugen på kantareller, men icke sa nicke, då blev matte riktigt snål & sa ajabaja....

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0