Besök av en snygging.....Våren ÄR här.... söta Felicia

Det är vååår har bevis faktiskt kolla bara:
image423

och här
image424

Igår fick jag besök av en riktigt snygg kille......
image426
Ice var ute på sin första promenad med matte Kicki......
image427
Spännande med nytt ställe utan mamma.....

Idag har jag varit o fotat lilla Felicia.....hon är bara för go....
image428
image429
som den amris hon är så gillar hon att bära på saker redan nu....
image430
Vadå... tar du kort på mig????

image431
Busted.. jäklar också hon ser allt hon med kameran...
image432
som ett litet lejon.....
image433
Nää orkar inte mer.....
image434
kanske lite till då... så fotografen blir nöjd....
image435
o så lite lugnare tempo...ifall hon (fotografen) inte hänger med...
image436
Nää nu räcker det.. har ju hittat goda strån istället....

Idag håller jag tummen för Teja som ska röntgas...hoppas hoppas allt är väl

So long

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad du tar bra bilder,Tack Tack

2008-04-17 @ 18:19:32
Postat av: wenche

Hei hei!
Jippi!!!Ja nå er vi vel hjemme fra vetrinæren med Teja, hun sa det å veldig bra ut men at jeg måtte vente så svar for det er nå bare en som leser av svarene:)Bildene så veldig fine ut så dette gidder jeg ikke og være redd for:))))
Klem fra Wenche og gjengen

2008-04-17 @ 18:54:54
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Jasna

Å vad himla bra att det såg ut att vara OK.
Nu är det bara att vänta på det riktiga beskedet.
Klem från oss alla i Torp

2008-04-17 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0