Helt underbart fina tavlor.....

har jag fått idag med posten...... Kolla bara...

image421

Dom har Anette Björkman Bergström målat, så otroligt fina....Är så himla glad i dom...

Man tar bara ett fint kort på sin hund o skickar till Anette så målar hon av det på träramar.
Länken till Anettes hemsida hittar ni på www.torpvallarens.se under länkar: Hundtavlor.
Hon målar även på A4 om man inte vill ha träram, verkligen något som jag kan rekommendera.

Tack tack Anette jag är helt förälskad i tavlorna:)

Har fått rapport från Norge av Elisabeth, hon har varit på gjetingkurs med T:na, allt har gått väldigt bra o hon var nöjd med sina hundar. Wenche o Teja var också med där, jag får väl en liten rapport från Wenche så småningom hoppas jag.

Så himla kul att dom funkar o allt går bra, man blir ju lite stolt som uppfödare när man hör om deras framsteg.....
Ni är helt suveräna Elisabeth & Wenche....... massor med kramar till er båda.....

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Å gud vad bra gjort! Wow. Perfekt present. Hmmmm nu börjar jag fundera på... man kanske ska beställa.

2008-04-14 @ 16:01:12
URL: http://www.pudelbus.com
Postat av: Jasna

Absolut du kommer att älska dom......

2008-04-14 @ 16:23:04
Postat av: gail

hej, när vi hade SDV Cupen hos oss 2006 beställde jag 5 stk A4 tavlor av anette som hederspriser. hon är makalös!! mycket fina tavlor som jag skulle ville har haft själv :0)

Postat av: Wenche

Hei på deg!
Da får jeg legge igjen en hilsen da;) er stadig innom og følger med vettu.Oj så fine skilter, sånn vil jammen jeg ha også.
Her går alt bare bra Jasna, er kjempe fornøyd med gullungen og vi har det morro sammen. Gleder oss til vi skal besøke deg i sommer sammen med Elisabeth. Jeg la inn søknad om husmor ferie hos mannen men han mente den husmora hadde sluttet for lenge siden;))

2008-04-15 @ 18:22:47
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Jasna

Vad himla kul att du kommer med, vi ska ha det så morro så. Ha ha jag säger bara karlar dom får till det må jag säga.....

2008-04-16 @ 08:56:31
Postat av: Nina

Hej

Ja, det är underbara tavlor. Har fått två av mina hundar.
Du, Jasna! Ha ha haaaaa.... otroligt vad lika Täppen o Tee är i blicken. Det riktigt tog tag i mig när jag såg bilden du har på första sidan, som att titta in i Tee´s ögon. Men så är de ju halvsyskon också.
Många kramar o vi ses snart
Nina

2008-04-17 @ 10:02:48
URL: http://www.belgervitesse.se
Postat av: Elisabeth

Idag skal Tejsan røntges,hold tummerna ;o))Jeg skal nedover å hente valp hos Shania snart,hadde vært himla kul om du kunne kommet,kanskje vi og kunne gjetet litt??Hvor er det best med overnatting når vi kommer i Juli??Vi gleder oss masse til å innta Torp med våre t'er!!Ix var på sin første Ag trening i går,bilder kommer!!

Kramiz min vänn!!

2008-04-17 @ 11:33:24
URL: http://www.freewebs.com/getweiler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0