Det närmar sig....

Inatt har Shani varit orolig o bäddat hela natten, så det var bara att ta madrassen ner o sova nere.
8.00 Shani bäddar o bäddar o det blir nog någonting under dagen.....tempen har gått ner rejält....

18.00 Shani vill verkligen hålla oss på sträckbänken, ingenting än, så jag får nog se fram emot en vaken natt igen....
Här har åskan dragit förbi, så alla apparater har varit utdragna, nu skiner solen igen....

20.00 Nu börjar det 2 st hittills, mörka skyar på himlen så nu blir det åska igen, stänger av datan tills ovädret är över....

01.00 Shani har fått 5 st så här långt, det blir nattvak ett tag till för att hålla koll om det kommer fler....

De små underverken, alla vägde över 400 g....


Shani är en sån duktig mamma o är väldigt mån om de små.....


Här tvättas de för fullt... min duktiga Shani.....

Kicki mitt stora stöd kom den här valpningen också, det känns så tryggt att ha nån som är van o duktig när det är dags, o så blir det så mycket lättare/roligare när man är två som sitter på golvet o väntar... Tack Kicki för att du kom den här gången också...

Nej nu ska jag försöka att lägga mig en stund på nedervåningen så jag kan hålla koll om det dimper ner nån till...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ojojojoj!!!Nu är kl 08:39 och jag kan nästan ikke venta....Jag håller tummerna!!!Kramar

2008-08-13 @ 08:41:03
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Wenche

Det var da voldsomt så lenge hun skulle holde oss på pinebenken, er så spent på hvor mange de er og ikke minst til å se bilder av de små nurkene.

Klemmer

2008-08-13 @ 19:14:17
Postat av: Wenche

Endelig er det over, grattis grattis! Wow for noen fine hanner og en ensam tik. Vi følger spent med videre. Klem

2008-08-14 @ 06:59:24
Postat av: En stolt Torpvallar ägar

Nu är jag arg....min data maskin koplar ut varända gång jag ska uppdatera,Lasse har gjort inställningar som jag tror får maskinen till at slå sig av :o((((Jag har ju blitt "mamma" och vill at hela världen ska få väta just det.Min älskade Juni som har fått sitt namn efter månaden jag har min födsels dag och (J)asna som uppfödare,min lilla J ;o)))



Jag recknar dager tills jag kan hemnta J!!!



Goda Kramar!!!

2008-08-14 @ 10:24:36
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Åsa

Grattis !!!!

Såå söta små liv..

Skönt att allt är över och det gick bra.

Vi syns..

2008-08-14 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0