Yes yes .... vad bra

Idag äntligen finns Tepps HD resultat på SKK han fick A höfter, himla kul att det var bra, är jätteglad yippiiiii.

Har hunnit med mycket idag, först tog vi ut 10 st kvigkalvar, för snart börjar kossorna att kalva o då måste vi ha plats i ladugården för dom. Så nu har jag 10 st att öva på ute, det ska bli kul att valla kossor igen.

Sen drog jag iväg på vallhundskurs till Eva i Almunge, Tepp var lite konstig idag, seg o inte som han brukar vara.
Ska nog ge honom lite uppehåll med fåren, det behöver han nog skrutten, lite semester o lite busvallning gör nog susen på herrn.

Köket börjar ta form nu o det är lite målning kvar får försöka fixa det under veckan, det är himla frustrerande man vill så mycket, men handen håller inte för allt jag vill. Det är mycket jag vill hinna med innan operation nästa vecka, sen blir man ju enhanda som man säger, o då blir det inte mycket gjort, fast envis som jag är så gör jag nog saker ändå. Sist jag opererade 1 hand så satt jag upp gardiner i köket o det gick ju fast jag bara hade vänsterhanden, så allt går bara man har viljan, o det har jag. Finns ingen som är så envis som jag enligt min käre make o på det kommer man långt.........

So long

Kommentarer
Postat av: Wenche

Hei Jasna
Grattis med Tepps hd resultat! En flyr nesten på vinger av glede når svaret endelig kommer og det er positivt.
Klem fra Wenche

2008-02-13 @ 00:12:17
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Elisabeth Og de tre T'er

HURRA,HURRA,HURRA!!!Dette er bare så godt Jasna og det gjør det enklere for oss som har søsken å ta turen å røntge,Totte blir røntget Tirs el Onsdag neste uke....

Nå ble jeg yr glad på dine vegne,

KLEM ;o))

2008-02-13 @ 07:47:47
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Jasna

Visst är det härligt när allt går bra.
Tack Wenche för grattiset, hoppas allt är bra hos dig.
Elisabeth, jag håller tummarna för Totte som bara den, skulle vara underbart om hans höfter är OK också.

2008-02-13 @ 08:24:16
Postat av: Elisabeth

Wenche tar over Teja på prøve fra neste uke ;o))Hun blir røntget så fort papirene fra kennel klubben er ok,har ikke merket at det skulle være noe galt ihvertfall....!!

2008-02-13 @ 11:43:17
Postat av: Jasna

Hoppas Wenche o Teja "hittar" varann, men det blir nog inga problem, ge dom tid bara så brukar det gå bra, o Wenche får mycket hund att jobba med, Teja bara vill o vill ska bli kul att följa dom.
Klem

2008-02-13 @ 14:29:09
Postat av: Wenche

Hei Jasna!
Neida, det ble ikke neste uke:) hentet henne ikveld jeg. Ja dette blir veldig spennende, endelig en med arbeidslyst og det har jeg nå også:)Alt vel og bra med Teja så langt, nå har hun lagt seg for kvelden , stille og rolig i buret.Jeg skal nok holde deg oppdatert om hvordan ting går.
Hei så lenge.

2008-02-13 @ 23:57:34
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Åsa

Grattis!
Det blev som du hoppades med Tepps HD!
Vad kul för dig när sånt här är ok.
Hoppas det går vägen nästa vecka också.

2008-02-20 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0