Shani blir större o större....

Två veckor kvar till valpning, tiden går fort, fort.  Har precis fått färdigt valplådan, nylackad o fin bara skyddet kvar att sätta dit  till valparna så dom inte kläms i lådan.

Shani gillar att ligga på köksgolvet där det är svalt o skönt, ute är det alldeles för varmt....


Magen börjar bli stor.... undrar hur många som ligger o trycker därinne....


Shani vill inte vara med på bild.....


Trött i värmen, jobbigt med den stora magen som bara växer o växer.... min fina Shanipanni...

I veckan fick jag hem min vallstav som Joe Musialowski har gjort.... den är så himla fin... det finns en länk på min hemsida till Joes hemsida gör ett besök på Wren Country Sticks, fastnar du för nån fin vallstav så är det bara att beställa, dom är jättesnabba med leveransen av staven 3-5 dagar bara.

På den andra sidan är mitt namn ingraverat... hur läcker som helst.....

Ha en härlig höst....


Kommentarer
Postat av: Elisabeth|

Oj oj oj Shanipanni,det ser ut til at du snart sprekker..."bare" to uker igjen til de skal se dagens lys og vi sitter å venter spent,blir nok 8+ tenker jeg ;o)))Jeg ser virkelig frem til å få min(e)Shanipanni barn med hjem i Okt ;o))Lekker vallstav du har fått deg Jasna og ikke lenge til det vil komme noen bilder av Jet,skal prøve å få sett de neste helg!!



Kramkram

2008-07-31 @ 21:04:59
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Wenche

Heisan!

Så stor mage da gitt og så er det 2 uker til, stakkar's Shani i denne varmen.Gleder meg virkelig til å se bilder av disse små krabatene.Lykke til Jasna. Prektig stav du har fått deg:)

Klem

2008-07-31 @ 21:20:46
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Jasna

Härligt att få se de 1:a bilderna på Bride valparna, dom är säkert helt underbara.....

2008-08-01 @ 16:47:09
Postat av: Elisabeth

Oj oj oj,etter bare 1 1/2 mnd's trening skal Totti prøve seg på en gjeterprøve sammen med Shania idag,kanskje han blir den første med godkjent??Fikk sms av Alexander igår,så om en uke skal jeg se valpen vår for første gang,lille Jet ;o))Jeg skal ta masse bilder,de har fått sin første ormkur og det er snart tid for å få valpefor også ;o))Vi holder tummerna ;o))Kram kram!!

2008-08-03 @ 10:13:38
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Jasna

Håller alla tummar o tår, o väntar på SMS besked o hoppas att den 1:a Torpvallaren ska bli godkänd.

Så fort jag får besked så SMS:ar jag till dig:)

Kram

2008-08-03 @ 10:26:26
Postat av: Elisabeth

Ja gjør det,venter spent!!Nå skal vi ut å trene lydnad,Ix har en flamme i seg som må ut ;o)



Kram!!

2008-08-03 @ 11:19:15
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Wenche

Grattis som oppdretter av Torpvallaren's første godkjente gjeterhund:)

Klem

2008-08-03 @ 18:57:22
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Jasna

Tack Wenche, du må tro att jag är stolt.... Nästa år är det din o Tejas tur att visa vad ni går för...

Klem

2008-08-03 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0