Storfiskaren har fått napp...

Årets första gös kom Bosse hem med i helgen.... gissa om han var stolt som en tupp..... ska bli himla gott att röka den...
 

Och så har han fått igång sin leksak..... flakmoppen... Mel o han åker så fort tillfälle ges.. Mel bara älskar att få åka med husse.... Ida o Mwisa var också sugna på att prova den....         
                                                                                  
        

Förra veckan var jag till doktorn med tummen, när jag åkte hem stannade jag o handlade, tittade till hastigt mot blomsteraffären o vad såg jag????
   
Den ljuvligaste fårkrukan.... o jag kan inte motså givetvis, fast jag har fårförbud enligt min käre make. Gick in o köpte den direkt.... är man fårtokig så är man....så nu ligger jag på minus... men det är det värt...

I två veckor har jag nu varit utan gips.... jätteskönt... tur att jag fick operation tidigt i våras... annars har jag kliat ihjäl mig om jag skulle ha haft gips nu när det är så varm....

Ett minne blott.... glad att jag inte har handen så där längre.....

Just nu så läser jag.....

Jättebra bok som alla hundägare borde läsa.... Tack min bästa vän för boken, har bara några sidor kvar.

So long


Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :D
kram

2008-06-01 @ 10:06:33
Postat av: Amanda

Så gott med gös!

2008-06-01 @ 10:07:30
URL: http://minarosadrommar.blogg.se
Postat av: anita

Äntligen har jag hittat in här. Så fina och så många fina bilder, sen då.....
Du verkar vara i full gång. Skulle vara så himla kul att ses igen och köra lite träning. Skönt med gipset av, du har haft det lite jobbigt med dina OP, bara att hoppas att allt är över.
Må så jättebra! Kram Anita o Vovvarna.

2008-06-02 @ 22:03:43
Postat av: Jasna

Det är bara att slå en signal o komma över till landet vet du, skulle verkligen vara kul att träffas igen.

2008-06-02 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0