Äntligen tillbaka....

till verkligheten.... Herreminje vilket påskväder vi har haft.... det var banne mig inte lätt att ta sig hem från flygturen..
image402i snöstorm o svinkallt väder så tappade jag kvasten o hatten o kattelände efter vägen... fick lifta hem.. o tur var väl det... så himla många stickor som jag fick i baken av kvasthelsike....det har tagit några dagar att få bort alla stickor men nu är baken som ny.....
image403så om någon ser en sliten kvast o häxhatt så är den min... vänligen kontakta mig....

Imorgon är en dag som jag inte ser fram emot, hela jag skriker nej nej nej (fast tyst inombords) men vad gör det om 10 år... inte ett dugg.... bara bita i det sura äpplet o tugga o svälja.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0