Joy en helt otrolig tik.....

Igår fick Shani´s mamma Joy 10 st valpar. Joy är helt otrolig på 4 kullar har hon haft 42 valpar, hon är en fenomenal tik i både vallning o valpning.
 Grattis Shania till ännu en kull valpar som kommer att visa framtassarna i framtiden. Är någon intresserad av valp kontakta Shania hemsida: http://www.finn-vallen.se/

image388
En bild på Joy´s valpar 2004, där Shani finns med 11 st blev det den gången. Foto: Nina Jönsson

image389
En underbar bild på Shani, som Nina Jönsson har tagit.

Blir riktigt valpsjuk när jag tittar på bilderna på alla valpar, men inom en snar framtid ska det väl bli lite smått hos oss också om allt går som planerat.

En tråkig nyhet är att Truls inte finns mer, han var en otroligt duktig hund är glad att jag tog en parning med honom o Shani.  Vi får se om avkommorna blir lika bra. Alla valpköpare är helnöjda så här långt, ialla fall vad dom säger till mig, jag hoppas dom är ärliga, o jag är jättenöjd med Teppson.

Ännu en gång GRATTIS Finn-vallens till en fin kull valpar, kommer så småningom o kikar på underverken.

So long

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hei!!Jag er 100% ærlig for deg om at jeg er kjempe fornøyd med mine tre T'er,om ikke hadde jeg aldri kjøpt de ;o)Teja og wenche står på som bare det i lydighet og redningshund arbeid,Totte er en helt topper's hund,øyenlyst fri og Hd-A fri,samt at han har bevist at han er og vakker ved å vinne junior klassen under Nordisk ;o)Ix er min neste landslagshund i lydighet,mine Torpvallare er kvalitet og ikke kvantitet ;o)Jeg klarer nok ikke å motstå fristelsen på neste kull,ha ha ha ha!!

Klem fra en kjempe fornøyd Torpvallar valpkjøper med verdens beste uppfödare!!

2008-03-15 @ 23:16:09
URL: http://www.freewebs.com/getweiler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0