Tepp på kurs....

Idag var vi iväg till Eva i Seglinge det är näst sista gången på kursen.
Det blir en bildblogg av träningen, Anna som har Flaxa o går samma kurs, var snäll o tog foton på Tepp när vi var ute på vår träningsrunda.

                  image387
Till sist Evas Fame, som ser till att allt går rätt till.... o gör det inte det så fixar hon det mesta......

Tack Anna för att du klickade lite på min kamera:)

Flera bilder kommer att finnas i mitt fotoalbum på hemsidan: www.torpvallarens.se

So long

Kommentarer
Postat av: Christer ( Kickis Bror)

Jag ska nog skicka upp några av grannens higland cattle. till syrran på foder ni verkar ha fått snitts på det. Om inte annat så blir ju vi roade som läser bloggarna

2008-03-13 @ 14:46:42
Postat av: Jasna

Ha ha ha du är rolig du Christer, inga såna djur här i närheten är du snäll o förresten så tror jag Kicki säger ett stort NEEEEJJJ
Ha det gott

2008-03-13 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0