Årets julklapp.....

ska visst vara "upplevelser"........

Men jag önskar mig:
* Nån som tvättar mina otroligt skitiga fönster!
* Nån som lagar mat!
* Nån som dammsuger upp allt hundhår varje dag, o gärna torkar golvet också!
* Nån som springer med dammvippan överallt!
* Nån som sköter tvätten!
* Nån som bakar!
* Nån som julstädar överallt!
Med andra ord... ett alltiallo!


Det skulle vara en riktig UPPLEVELSE att bara sätta sig o TITTA när nån fixar allt. Vilken otroligt bra julklapp!
Ska nog önska mig det av mina barn.... he he he undrar vad dom säger om den önskelistan.

Troligtvis "In your dreams" eller lite råare "fuck off morsan" ja ja men önska kan man ju iallafall...

Imorrn åker mannen med "killgänget" till Högbo bruk, där dom ska övernatta på hotellet. Sen ska dom till Mackmyra på whiskeyprovning o efter det en trerättersmiddag på hotellet.... Fy vad orättvist. Men det är klart jag kan ordna en egen whiskeyprovning här hemma med mig själv, men nån jäkla trerätters middag vet jag inte om jag orkar göra, näää det blir nog bara lite makaroner med smör o ströbröd för min del, o ska jag festa till det lite så tar jag kanske en hård brödbit till, finns väl inget tråkigare än att  laga mat o äta själv........med andra ord en KANON helg.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0