Helt underbara bilder har jag fått....

Av Amanda på Kross...






Favoritbilden: Kummin Kross & Fräck.

Jättetack Amanda för de fina bilderna, är så roligt att läsa att allt går bra för er med Krossen:)

Fortfarande är det riktigt "skit" väder här, blött, gyttjigt o fruktansvärt trist. Hann med en liten tur med hundarna på 1 timme imorse innan regnet kom, ja vi hann inte ända hem innan det började stänka. Köksgolvet ser ut som en lerpöl emellanåt så nu ska jag ta tag i det, man skulle ha haft ett badkar utanför dörren så man kunde vaska av hundarna innan dom fick gå in, få se om jag klurar ut nånting som jag kan använda, annars får jag städa ihjäl mig, o det finns faktiskt roligare saker att göra, (ligga på soffan o käka skumbananer) he he ....

Såg förresten att nu backar Jordbruksministern o ska ta tag i den s.k. Tidelagen. Jättebra bara det nu inte tar flera år innan utnyttjande av djur förbjuds.

Ha det gott, o mysigt i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0