Valpbesökare....

Gårdagens tävling med Tepp är bara att glömma så fort som möjligt..... nu ska här tränas mycket med folk o hundar vid djuren så det är bara för mig att packa kappsäcken o försöka åka till dom jag får komma till o träna.

Idag kom Amanda o Jocke på valpbesök, så kul att träffa dom igen, himla mysiga är dom.... När dom kom så var alla valpar ute på språng på gräsmattan.....alla kom som små kanonkulor när dom såg att några människor var på väg till dom.... härliga är dom allihopa...

Amanda bestämde sig för vilken hane hon ville ha o det blev.....

Hane 4 som alltså numer heter Kross....

Jag tror Amanda får mycket glädje av den lille herrn, när vi gick in o fikade så somnade han vid fötterna på Amanda... han hade valt han med.....

Bara 2 veckor kvar nu innan dom försvinner.... ska verkligen passa på o njuta av dom de veckorna som är kvar...

Nej nu måste jag ut o kolla om det är flera lamm på G, har fått 22 st i nuläget... men fler kommer det att bli....

Ha en härlig höst

Kommentarer
Postat av: Ewa

hej! Jag såg skymten av dig i Malung men hann aldrig prata med dig. Det är bara att ta nya tag med Tepp, det var inte alldeles lätta får. I synnerhet inte när de hade en människa i närheten att känna sig trygga med...

2008-09-28 @ 22:30:40
URL: http://web.telia.com/~u74701590/
Postat av: Elisabeth

Äntligen har du väljat hanen til mej och Lasse,vi har varit så nyfikna...inga lätt jobb att gjöra ;o))Nästa gång du ska på vallprov så får du säga till idiotarna ;o))Kramar!!

2008-09-28 @ 22:40:07
URL: http://www.freewebs.com/getweiler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0