Fårtjejerna hämtade.... Teja röntgad & valpplaner....

Igår så hämtade Anna, Åhza o Simon sina 5 fårtjejer. Allt gick bra o jag har fått rapporter av Anna att allt gick bra när de blev utsläppta i nya hagen.

Teja fick A-höfter fick jag meddelande om idag....Jipppiii vad glad jag blir. Nu väntar jag Norgebesök till helgen, det är jentena Elisabeth o Wenche som tar en helgtur till Sverige.... Å vad kul det ska bli att träffa dom igen.....

Nu har jag bestämt hane till Shani, det blir Eva Karlssons stilige Knut, har ju sett honom när jag har gått kurs hos Eva o jag gillar verkligen hans egenskaper, kan bli en väldigt bra kombination dom emellan. Vill gärna ha in av det blodet som Knut har bara bra hundar på mödernesidan. Min Mel har ju också det blodet så jag vet var dom går för.
Ska bli så himla spännande.....
                  
Seglinges Knut                          Finn-vallens Alaska (Shani)

So long

  

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Himmel så stilig hane Jasna,og Ix er jo tro kopi av sin mor!!Blir så godt å få se deg igjen ;o))

Og nok engang,gratulerer med enda en Hd fri Torpvallare ;o))

Masse med klem!!

2008-04-29 @ 18:27:40
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Jasna

Visst är Ix kopia av Shani, dom är fruktansvärt lika varann.
Knut är jättestilig, men framförallt har han det jag vill ha. Han blev GK vallhund förra helgen o är HD röntgad A.
Vi ses snart

2008-04-29 @ 18:49:28
Postat av: Elisabeth

Ja jeg får vel prøve å ikke ta med meg feil hund hjem ;o))Håper jeg får anledning til å se Knut engang når vi kommer i Juli,vi teller timer til vi kommer ;o))

2008-04-30 @ 13:10:36
Postat av: Wenche

Wow for en stilig hund Knut ser ut til og være,likte godt uttrykket hans. Nå gleder jeg meg skikkelig til vi skal besøke deg Jasna, blir morsomt og hilse på Teja's mamma også.Vi sees i morgen, tidlig på dagen for har fått beskjed om matpakke og kateter så det blir nok ingen stopp på veien ha ha:)
Klem

2008-05-01 @ 20:17:53
URL: http://www.tarud.info
Postat av: Jasna

Ha ha ha ha stackars dig Wenche, säg åt Elisabeth att ta det lugnt, förra gången gick det lite väl fort, påminn henne om det.....kronorna bara fladdrade iväg då....

2008-05-01 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0