Finns det valpar... eller.....

Idag var Shani o jag till veterinären för att göra ultraljud.
Shani har betett sig väldigt havande enda sen hon kom hem från Norge, så jag var ganska säker på att parningen hade tagit, men ville kolla ändå om det fanns små foster. Moss är ju 11 år så man visste inte om han fortfarande var fertil, därför hade jag bokat ultraljud, o fertil det var han......

Glädjande nyheter:
Jistanes vi såg massor med små foster i Shanis mage, ingen mening att räkna tyckte veterinären, men många är det så nu är det bara att vänta. Shani är verkligen en riktig frögurka (som hennes mamma Joy) så dom egenskaperna har hon ärvt av sin mor.


Numer ligger Shani så här o luftar magen så fort hon lägger sig.... lilla frögurkan...

I mitten på augusti beräknas valparna födas, är någon intresserad så hör av er via mail eller tele som finns på min hemsida: www.torpvallarens.se 


Shani ligger på sin favoritkudde på kökssoffan...

Glad sommar

Kommentarer
Postat av: Wenche

Hei på deg!

Så spennende at du så mange fostre der,gleder meg til å se hvor mange det blir samt følge med uviklingen av diis små nøstene. Teja har det bare bra:)

Klem fra oss to

2008-07-18 @ 00:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0