Varmt varmt varmt.....

Igår var jag med Kicki på amrisutställning i Högbo bruk, Sandviken. Det var olidligt hett, så man sökte skugga överallt, på eftermiddagen var det ont om skugga när solen ändrade riktning. Det gick bra för Kicki med Felicia o Ivy, duktiga vovvar i den  gassande solen, det var riktigt skönt att få sätta sig i bilen med AC o åka hem.
 
Felicia i full fart           på utställningsbordet med matte

   
Ivy i utställningsringen med matte kicki.....

Shani blir bara större o större nu är det bara 3 veckor kvar innan valparna kommer, det är så spännande o se hur många det blir.....

Tepp o jag tränar sent på kvällarna, när det går att andas ute, vi har lite kvar men det går bättre o bättre, när han väl förstår vad jag vill så gör han det så himla fint. Hoppas att jag kan komma iväg på ett LP senare i höst, får försöka skaffa någon valpbarnvakt så jag kommer iväg o att jag hittar en tävling som inte ligger hur långt bort som helst......

Ha en Härlig sommar

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj tiden flyr,bare tre uker igjen ;o))Kan tro jeg er like spent som deg for å se resultatet,Diva er en outstanding hund så dette kullet kommer til å bli like bra!!



Kram

2008-07-29 @ 10:15:18
URL: http://www.freewebs.com/getweiler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0