Elisabeth & Totte .....

gick lydnadstävling igår i Bjerke dom fick ihop 180 poäng av 200. Härligt jobbat Elisabeth o Totte ni blir farliga framöver, så nu har dom gått upp i Klass 2, massor med grattis från oss.

Fritt följ.                                     Foto: Maren Tejen


Stå.                                    Foto: Maren Tejen

Ix har blivit ögonlyst UA. Det är också helt greit nu är hon både HD-fri o Ögon UA, bara gjetingprovet kvar för Elisabeth o det kommer hon att fixa om jag känner henne rätt.


Imorgon kommer Norgefrämmande till Torp..... oj vad jag glädjer mig att träffa tjejerna igen, vi ska valla, valla o valla i flera dagar. Det bästa av allt är att Shani kommer hem från Norge, Elisabeth har tagit hand om henne o åkt o para henne med en norsk gentleman medans vi var i Scotland, nu hoppas vi att det har tagit o att det blir valpar i augusti.... Tusen miljoners tack Elisabeth för att du har tagit hand om min prinsessa på det bästa sättet, o åkt fram o tillbaka till fästmannen, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig.

Idag har det varit otroligt kvavt i luften, vi har flyttat djur både kor o får o varit alldeles sjöblöta, trodde att det skulle börja åska o regna men inte en droppe regn här i Torp. Vi skulle verkligen behöva lite regn för det är torrt som bara den.

Nej nu ska jag sätta mig på altan i solen o njuta av en kopp kaffe o längta till imorron........

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0