Glad Påsk alla.... nu far jag....

Nu är det dags att ta kvasten o börja resan mot Blåkulla.
Kvasten såg lite sliten ut efter alla resor till påsk, men det ska nog gå bra.
Om det blir problem så stannar jag bara till i Sandviken, Skönvik o slår följe med de två häxorna där.

Hoppas dom har nya fina kvastar så kanske jag kan lifta om min kvast inte håller hela resan.

Ska bli skönt att vara borta några dagar o träffa likasinnade kärringar....... o när jag väl kommer fram då jäklar ska vi steppa loss....... tjooooo

image401


Kommentarer
Postat av: shania

änk jag tyckte att jag såg dig när jag for förbi nu är jag emellertid helt säker efter att ha sett din blogg det var du!! Glad påsk önskar vi er alla från oss alla i Skönvik........! Kramiz

2008-03-20 @ 15:28:04
Postat av: Elisabeth

Du får akta dej,jag är och ute med min kvast ;o))

Glad Påsk til super uppfödaren!!

2008-03-21 @ 08:28:29
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Åsa

Glad Påsk på er oxå..har nog sett dig..

2008-03-22 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0