25-års kalas & förlovning....

Vilken helg.....
I fredags bjöd vi hit våra grannar för lite grillning, alla barnen kom också för  vi skulle ha kalas för  Ida  på lördagen,
så det var huset fullt. Vi hade det jättetrevligt, men jag åkte på en riktig förkylning så jag tackade för mig vid midnatt för då var jag helt slut, gick o lade mig men fick ingen luft genom näsan, den var helt igenkorkad, herregud vilken natt. Våra gäster hade knallat hem i halv 2 tiden.

Vaknade lördag morgon den 17 maj, Norges nationaldag....grattis alla mina norska vänner, hoppas ni hade en trevlig o glad dag.

Var uppe bara en stund på morgonen sen var det bara sängen för mig.... sov ända till 4 på eftermiddagen. Nu skulle vi ju ha kalas för Ida för hon fyller 25 på söndag, men då hade Mwisa o hon salsakurs i Stockholm så vi skulle fira på lördag istället.  Tur att tjejerna var hemma för dom hade fixat allt inför festen, sjuka mamma låg som ett stök hela dagen o orkade ingenting. Jag piggnade iallafall på mig mot kvällen o vi åt gott o firade Ida.
   
Joseph matar morfar med tårta

image469
Ida 25 år hipp hipp hurrrrraaaa

Efter mat, kaffe o tårta var det dags för presentöppning.... när Ida hade öppnat alla paket, så reste sig Mwisa o gick ut i hallen o smusslade med nåt......

Han kom in till Ida satt sig ner på knä o friade till henne, wow vad romantiskt det var o inför hela släkten, kan säga att det kom några tårar o då inte bara på mig. Du överraskade oss alla Mwisa, men mest Ida tror jag, hon blev så lycklig....
image470
                                                  Förlovningsparet Ida & Mwisa 17 maj 2008

Vilken otrolig speciell kväll det blev både 25-års kalas & förlovningskalas.

So long

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gratulerer med din datter's 25 års dag forlovelsen/frieriet,ja det var nok noen våte øyne da tenker jeg ;o))Krya på deg og bli bra,vi kommer om ikke så lenge ;o))

Bli bra Kram!!

2008-05-18 @ 21:23:12
URL: http://www.freewebs.com/getweiler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0