3-års kalas i stan....

Igår var vi på ett riktigt kalas.....

Först var jag hos frissan i Uppsala o direkt efter träffades hela familjen på Dragon place för att äta lunch. Jättegott att äta kinesiskt för en gång skull o jag bara älskar friterade räkor. Provade faktiskt sushi o det var ingen höjdare för min del.

Efteråt skulle vi hem till Lina & Husse o fira 3-åringen. När vi kom dit hade killarna tagit sin middagssiesta så vi fick roa oss själva ett tag o det har vi ju inga problem med.... kolla bara bilderna....
   

Till slut tröttnade vi på att vänta, så vi gick helt enkelt in i sovrummet o väckte 3-åringen....
  
Så här glad blev han....

Dags för paketöppning.....
     

   
o lite lek med nya grejerna....

Sen var det dags för födelsedagstårtan i form av en bil som duktiga mamma Lina hade bakat åt Isaac...


Det traditionella blåsa ut ljuset blev det sen...
     
Klara.... färdiga.... blåååååååsssss


Killarna samlade......


Så här lycklig o nöjd ser man ut när man fyller 3 år........

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Petar

Ja jag undrar vem som gillar att bygga och leka, kanske dom äldre skulle få lite leksaker nästa gång så kan dom leka hur mycket dom vill, hi hi hi hi hi

2008-11-14 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0