Inget VP för Tepp....

Luften gick ur mig... precis som i pyspunka.... p.g.a snö blev VP:t inställt.
Bara att ta nya tag i vår o hoppas att det blir VP-tävlingar i massor, som det har varit i höst så har det inte varit så gott om tillfällen att få gå VP om man inte var beredd att åka hur långt som helst.... vilket har varit en omöjlighet för mig med valpar, installning av djur m.m. Har faktiskt haft en förskräckligt dålig planering  med allt... men så är livet... det blir inte alltid som man har planerat o tänkt...

Idag har vi roat oss istället med lite grupplydnad på dogsen... det är alltid nyttigt att träna med flera på en gång, den man ropar på ska agera, de andra vara passiva tills man säger deras namn.... dom börjar bli riktigt duktiga på det.....

Hela gänget samlat på trappan... Mel, Tepp, Albin o Shani....


Mel o Albin...


Tepp o Shani


Inkallning... Albin


Inkallning.... Mel


Inkallning.... Tepp


Stanna...  Mel


Stanna.... Shani


Stanna.... Tepp


Stanna.... Albin


Hela ligan samlad.....

Sen var det dags att gå ut med lilla Happy, hon är i höglöp så Tepp o Albin har det lite jobbigt, men dom är väldigt duktiga ändå... det räcker att jag säger till en gång sen håller dom avstånd till Happy, vilken i sin tur försöker att bjuda ut sig till killarna för allt vad tygeln håller.... hon är en riktigt liten slampa just nu.


Happy på äventyr....


Kolla kolla vilket berg......


Fina Happy.....


Ska vi leka......


snälla.......


jaaa tjohooo jag tar den.......

oj  var bollen där..... så tokigt det kan bli...


nu tar jag dig......


kolla kolla jag har den... en gång till....


ha nu tog jag dig direkt.....

visst är jag duktig......


En gång till..........please.....


vaaa var är den..........


fick tag på den .....


Happy-liten som ska bli mamma i december...

Må så gott o ha en mysig helg
 

Kommentarer
Postat av: Pepparkaksgumman

Vilka fina bilder du har lagt ut på hundarna :)och även på småkillarna härom dagen.

2008-11-02 @ 17:06:10
Postat av: Wenche

Heisan! Du er så flink til og ta bilder Jasna, kan komme og ta noen på Oskar rakker'n også:)Han har vært med i skogen med alle kurs deltagere idag, veldig fin mulighet for sosialisering og han elsker jo bare alle på to og fire ben.

Klem

2008-11-02 @ 19:30:12
URL: http://www.tarud.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0