Parning & glasögonhämtning....

En intensiv dag......

Först var det flytt av kalvar i ladugården på fm, snabbt in o duscha o iväg med lilla Happy-liten till fästmannen Oliver i Harbo, herregud vad söt han var... Nog var Happy i höglöp allt, det dröjde inte länge förrän det blev ett skott i råttan o dom satt fast en bra stund. Efter parningen in med Happy i bilen o iväg till Sala för att  hämta mina nya glasögon.


Happy i en lyckodimma efter träffen med fästmannen Oliver.....

Blev ganska nöjd med ögonen, så nu blir det inget mer felläsande från mig inte.....

Har brorsans grabb Sebastian här, skolan har ju lov  hela veckan. Så Sebban fick hänga med på fasterns utflykt, lite bra musik i bilen "Andra generationen" o så full volym  o så en faster som sjöng för full hals hela vägen in till Sala..... stackars grabb... men han börjar bli van med en galen faster vid det här laget......

Albin är en riktig luring..... eftersom Happy löper så får hon sitta i bur i köket när jag inte har uppsikt över dom, så fort jag o Happy har varit ute o kommer in så är Albin i........



Happys bur...stora Albin trycker in sig i lilla buren....


Åå vad du är dryg kärring... tycker Albin om mig när jag säger åt honom....


Åsså lite bilder på Happy-liten som är så vacker så....


Lilla råttan... charmig som få.....


Albin är stilig han också.. o vilket lynne den hunden har... helt otroligt....

Ha en härligt varm höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0