Valparna 4 veckor idag.....

Oj vad det går undan... bara 1 månad kvar så är valparna på väg till sina nya hem..... det kommer att bli så tomt.
Pappret till SKK är inskickat så nu har jag alla namn klara, Juni, August, Kross, Amon & Oskar.
Shani har börjat att fostra de små liven när dom är ute på upptäcksfärd i köket, hon är så duktig...

Här är det lilla Juni som har fått sig en åthutning av mamma....


Världen är så stor så stor hane nr 1 kollar sig omkring...


En liten "spårhund" hane nr 1 använder nosen tidigt......


Vart tog alla vägen???? Känner mig lite ensam....

Tepp o jag fortsätter att motionera, men efter hot om profilbild på mig från brorsan, så har vi dammat av cykeln istället, o herregud det behövdes verkligen cyklade 5 km idag o var totalt slut i ben, rumpa, andning ja you name it, det tar på en gammal kärring det här.......

Nya bilder på valparna finns nu på hemsidan, klicka på valpar.....
www.torpvallarens.se

Ha en härlig höst.....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Akta dej Juni...morsan ska man inte bråka med förstår du min lilla gull klimpa ;o))4 veckor kvar tills jag kommer til härliga Torp for att plucka med mej två Torpvallara hem til mitt nya ställe,så nu blir det 5 fantastiska Torpvallar i mitt hjärta!!!Du får välja vilken brorsa du vill ta med hem Juni för jag blir inte klok ;o))Ha ha ha ha.



Kramar til är alla.

2008-09-10 @ 18:32:22
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Petar

Härligt Syrran, du är ju 50 snart så cykla på nu, och låt ungdomarna köra elcykel. Själv har man gått ner 5 kg, med lite handboll......



Brorsan

2008-09-11 @ 12:04:28
Postat av: Elisabeth

Nu har jag tittat på skk och Juni har regnr 1636/2008 och August 1638/2008 ;o)))))Jag hoppas dom från första kullen läser här inne för man saknar fortfarande röntgen resultaten...skynda på lite nu så man kan få veta!!Lite kul att höra om ära hundar med...



Kramar

2008-09-11 @ 15:31:37
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Jasna

Brorsan: Vad då snart, det är ju minst 1 år dit.

Elisabeth: Oj då var dom snabba på SKK, bara o vänta på reg.pappren inom några dagar.

Tyvärr så har nog inte de 2 som fattas något dataintresse, o jag har tröttnat på att tjata:)

Kram

2008-09-11 @ 17:24:00
Postat av: Elisabeth

Dom va jätte snabba ;o))Tråkigt att det sku va növendig men du har än god statistik ändå på första kullen och bätre och bätre ska det bli ;o))



Kram.

2008-09-12 @ 08:34:43
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Petar

Vadå 1 år i år så går du in i ditt 50åriga liv, nästa år då har du levt i 50 år ha ha ha ha

Brorsan

2008-09-12 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0