Valparna 6 veckor idag...

De små råttorna börjar bli stora nu, vädret har varit otroligt vackert några dagar så alla har varit ute o luftat sig i solen.
Jäklar vad kul dom har när dom kommer ut på gräsmattan, o är Tepp med så är han lekpappa nr 1. De små springer som skållade råttor för att hinna med så mycket som möjligt o vissa utforskar lite längre bort än andra, men när jag ropar så kommer alla på en gång.... dom är  helt underbara..... bara 2 veckor kvar att njuta av dom för mig, jisses så tomt det kommer att bli. Lite bilder från dagens utevistelse.




















Dom är helt underbara de små knoddingarna....

Ha en härlig höst

Kommentarer
Postat av: En stolt Torpvallar ägare

Vilka underbara skattar ;o))Så blev det tre från denna kullen til den "galna kjärringen" i norge,ha ha ha,måste skratta,nu får jag seks goda grunner til at komma til Torp ;o))Du är best,och tack för at du litar på mej.



Kramar.

2008-09-24 @ 21:26:30
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Kickis (din granne) Bror.

Det är otroligt att du hinner med att upptatera din blogg.

2008-09-24 @ 23:37:37
Postat av: Maria i Norrvissjö

Guuu så fina!

Livet leker och världen ligger framför våra fötter (tassar)...

:-)

2008-09-27 @ 15:13:50
URL: http://maria.enfeldt.com
Postat av: Nina

Hej hej

Åhhhh va underbara de är! Är så avundsjuk, men fick lite Pirat idag, så jag överlever. Tack för idag, härligt att träffa dig o Teppen!

kramkram Nina o Tee

2008-09-27 @ 21:29:41
URL: http://www.belgervitesse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0