Inte lätt att fotografera mina barn inte....

När vi äntligen var samlade allihop, så tänkte jag att det skulle vara mysigt med ett gruppfoto på tjejerna o deras respektive. Blev det bra bilder så skulle jag göra förstoringar på dom. Av 11 bilder så fick jag bara 1 foto som dom såg normala ut på, herregud vilka spexare till döttrar jag har.....men vi skrattade så vi tjöt under tiden.. det flesta bilderna såg ut så här:
image95

image96

image97
Här orkar inte Ragnar riktigt......han tyckte det blev väldigt pinsamt....

image98

Ja vad ska man säga..............................Tänker ta den värsta bilden o förstora till tjejerna så kanske dom skärper sig nästa gång....... men jag tvivlar starkt....

So long

Kommentarer
Postat av: Kari-Anne Green

Hei på deg
Det er ikke enkelt å ta bilder av barna nei :) Prøver selv jeg også men men ....
Håper at det går bra med deg ? Du kommer ikke til norge snart da ????

2007-08-12 @ 10:15:36
URL: http://bergangard.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0