Tepp´s bravader på agilitybanan....med kompisen Sam...

Det är inte så himla lätt att förstå ibland......... allrahelst när matte står alldeles för långt bort med sin eviga kamera i högsta hugg..............
image147
Vad säger hon, morsan där borta jag hör inget....
image148
Vaa vad vill du??
image149
Sa hon kom eller hopp????
image150
Eller kanske kliv över.... har inte den blekaste aning vad hon gastar om....
image151
men jag testar vidare o tar igenom den andra tassen också.... det kanske är rätt, vad vet jag?
image152
Fel förstås, men här kommer nån o hjälper mig, aha....
image153
jag skulle hoppa, ja men säg det då för sjutton....
image154
Kolla kolla jag kan alldeles själv....
image155
Här uppe såg man ju jättebra, nu gäller det saaakta ner också......
image156
Tunneln är ingen match den gör jag hur lätt som helst....
image157
Sam högst upp.....
image158
Och ner som en myrslok......saakta man kan ju missa allt godiset annars....
image159
Va får Sam godis? Han kanske missade något på vägen ner jag kollar.....
image160
Sam testar hjulet...
image161
Stilpoäng på både Kicki o Sam...... kolla nästa bild...
image162
Vem hoppar först????
image163
OK då vi tar det samtidigt... vilka benlyft hon har Kicki.... hmm hon skulle nog också ha haft godis....
image164
Hon är ju fullt upptagen med sin kamera, då kollar jag runt lite o provar den stora tunneln, bara stå o titta är ju inget kul!
image165
Flygande amerikanare: Sam  med matte Kicki som riktigt lever sig in i hoppen..... med armarna ialla fall....

Det var min dag det, ganska kul, men bäst var när matte fotade Sam, då kunde jag utforska massa utan att hon såg det.... OBS!  fler bilder som min matte har tagit finns på hemsidan www.torpvallarens.se under "Bilder"

Vov, vov på er alla
Tepp

Kommentarer
Postat av: Carina Östberg

TUSEN tack att jag fick låna bilderna och lite text från din blogg.

2007-09-12 @ 17:14:13
Postat av: Elisabeth,Totte og Teja

Hei på dere :o)Mamma sier vi er smartere en mange av hennes venner,det ser ut til at du også er det!!Hvem trenger vel å FÅ godis når man kan ta Sam sine?!?Du var riktig så flink å stilig på Agility banen,førstemann til 1.pris??Dessuten Tepp,du får jage morsan ut på banen,du skal se hvor ild røde de blir av all løpingen,ganske morsomt faktisk...å i tillegg skryter de hvor fort de lærer....blæ ;o)Krya på deg,Klem fra stolte søsken som roper heia heia!!

2007-09-12 @ 22:38:09
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Happy

Heja heja... Va kul det ser ut. Ett tips från mig, Happy är att om Täpp tar på sig träningsoverall han också så får han goooodis... jag lovar! Man blir sååå bedårande söööt då!
Jag vill också o Dixie osså testa agility, synd att det är så långt till er. Men kanske du o Sam kan ha en helgkurs sen för oss! Vin och sån´t för de tvåbenta och agility för oss fyrbenta!!! Va säger du om det Täpp! Många våta hundpussar från mig o leriga hundtassar från Dixie.

2007-09-13 @ 15:53:33
URL: http://www.belgervitesse.se
Postat av: Susanne

Åh vilka ljuvliga bilder!
Ha det så bra!!
Mvh Susanne

2007-09-20 @ 21:30:38
URL: http://spargladjen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0