Allt lugnt i valplådan....

Shani sköter om sina små o det hörs inte ett pip i valplådan, alla valpar mår bra o får gott om mat från Shani.
Natten var lugn det kom inga fler, alltså blev det 5 st stora fina valpar. 1 endaste tik blev det o hon hamnar i Norge hos Elisabeth.


Shani sköter om sina valpar på det bästa sättet, inte ett pip från dom, de bara äter o sover....


En liten valp på villovägar.... Shani har full koll på den... blev så trött o vad kan väl vara skönare än mammas bakben o luta hakan på....


Tepp är så nyfiken, men Shani talar om för honom att nu jäklar passar du dig o går härifrån... annars smäller det.
Bara för Teppsson att ge sig o vända om in i köket igen... han skulle ju så gärna vilja kika på de små... han blir nog en väldigt bra lekpappa åt småttingarna när dom blir rörligare o större.....

Ha en härlig höst


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla söta som små är! Vilken duktig mamma Shani är. Nu räknar vi dagarna tills vår lille kommer hem!

2008-08-14 @ 16:53:19
URL: http://www.freewebs.com/reneby
Postat av: En stolt Torpvallar ägar

Ha ha ha,best at holda tassarna undan Teppson ;o))Goggen sprinta ut i hallen när han såg Shanis blikk,ha ha ha!!Hon vaktar godt den tjejen...Om jag skulle haft en hane också så ser jag hvem det skulle ha varit.



Kramar ;o))

2008-08-14 @ 21:13:39
URL: http://www.freewebs.com/getweiler
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

GRATTIS JASNA!

Vilken lycka i valplådan. 5 fina Shani-valpar, och allt gick bra.

Själv försökte jag para 2 Hoffar i en veckas tid, utan att lyckas. Tiken stod så fint. Men den gamle herren 11,5 år fick inte till det. Tyvärr. Han har jättefina valpar tidigare men jag får nog inga fler efter honom, snyft. Istället löper en annan tik som jag ska para nästa helg med en yngre hane. Hoppas det går bättre. JAG VILL OCKSÅ HA SMÅTT I VALPLÅDAN!

Pussa nu på dina gullefjun, så växer dom upp till duktiga vallhundar.

Avundsjuka kramar från Tinka.

2008-08-16 @ 19:36:24
URL: http://www.lintrollets.se
Postat av: Jasna

Amanda: Förstår att ni längtar... dom är helt ljuvliga...ni får ju komma o hälsa på om några veckor:)



Elisabeth: Vet precis vilken hane du suktar efter...



Tinka: Dom är helt ljuvliga, jag blir bara sittande där hela tiden, får inget gjort.. o så luktar dom så himla gott, hoppas det går bra med den andra tiken så du också får sniffa på småvalpar... det är verkligen beroendeframkallande.. ha ha ha

Kramisar

2008-08-16 @ 19:52:56
Postat av: En stolt Torpvallar ägar

Jaa det vet du väll ;o))Oh va jag skulle önska at jag kunde ha kommit å sniffat lite...ha ha!!Grattis med ennu än Torpvallar med Fri på ögon,va du är duktig!!!



Goda Kramar.

2008-08-16 @ 21:02:15
URL: http://www.freewebs.com/getweiler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0