Tepp´s klagan.... som övergår till glädjebett...

Tepp skriver:

Inget kul alls igår, matte hade inte tid med oss alls, utan vi blev utslängda i hundgården vi. Matte hade visst något hemligt att göra i köket hela dagen o då fick inte vi vara inne o störa.........

Tycker inte om matte när hon är på det viset för jag kände att det luktade gudomligt gott från köket, men jag såg inte vad det var.

När jag sa till ordentligt i hundgården med några skall, så fick jag bara ovett av matte, då öppnade hon dörren o sa till mig att vara tyst......  Jag hade ingen lust alls att vara tyst, jag ville in o kolla på det som luktade så gott, men när matte säger till med den där rösten så är det bäst att hålla tyst.

Jag tyckte att jag fick sitta där i evigheter o det luktade så mmmmmmm från huset. Jäkla människor som inte unnar en hundstackare något kul alls, bara sitta där ute o bli frestad på den goda lukten hela dagen, bläääää.

Äntligen kommer människan o släpper ut oss, Yeeeee jag springer det fortaste jag kan för o komma först till köksdörren..... o jag vinner..... men matte hon står kvar på gräsmattan o kräver att jag ska komma tillbaka till henne..... guuuud vad hon är tråkig.... så det var bara att knalla ner från trappan o fjäska lite för matte så blev hon snäll igen.

Först var vi tvungna att gå en runda, men jag ville bara in till lukten......, ja ja om jag kissar fort så går det snabbare, o om jag jagar på Mel o morsan lite också, så dom skyndar sig, så jag kommer in någongång.

Tjooo nu är jag lycklig........ för kolla vad matte hade åt oss.....
image368

Ett nykokt saftigt jätteben wow säger jag bara.....
image369

Måste nog ligga ner för att komma åt det gottaste....
image370

Hon är inte så dum trots allt vår matte...... hoppas vi får mer imorgon....
image371

Vov vov från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0