7 veckor har redan passerat....

sen Shani fick sina valpar... tiden har gått otroligt fort o jag vill nog behålla dom 6 veckor till.... nej nej skojar bara nu blev ni lite rädda  ni som ska ha dom härliga tussarna..... jag är riktigt avundsjuk på er för det är en sån härlig tid ni kommer att ha med de små framöver, det kommer att bli både med o motgångar, det liksom hör till, men det är bara att ringa så supportar jag er framöver.

     
Shani jobbar för fullt med att fostra det små o den uppgiften sköter hon på det bästa sätt.....

 
Ingen slipper undan här inte.....

Sen är det ert jobb att ta över det Shani har påbörjat.......

Igår var Åsa o Bess här o hälsade på, oj vad Bess hade vuxit, hon är efter Joy o Moss. En härlig tik som ärväldigt lik mamma Joy, hon är helsyster till Lasses Diva i Norge.



En härlig tjej Bess, som Åsa får mycket roligt med i framtiden tror jag...

Imorrn är det stan som gäller (Uppsala) ska träffa min mellersta dotter o kolla när hon provar brudklänningen, har lovat att snyfta lite när hon kommer o visar upp sig... för det hör till, tycker hon..... gullungen....

Ha en härlig höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0