Tepp & jag vi ligger i.......

Tepp & jag motionerar varje dag, han springer så himla fort när vi har cyklat så nu har jag skaffat sele åt honom så han får jobba ordentligt. När jag tar fram selen blir han alldeles knasig för då vet han att nu ska vi ut o springa fort o han bara älskar det.

Tepp & cykeln........

som egentligen är en elmoped, har sån tur så brorsan lämnade kvar den i somras så när det går tungt i backarna är det bara att gasa på så kommer jag ikapp Teppsson, gissa om han var förvånad 1:a gången jag använde den, jag bara gasade lite o vips så var jag ikapp honom ha ha ha det var en syn för gudarna det.

Måste ju villigt erkänna att den ende som får motion är ju Teppen, fast ibland måste jag trampa när elen börjar ta slut o då är jag garanterat också slut. Verkligen en smart uppfinning den låter ingenting o är bara att ladda upp i en vanlig elkontakt.

Valparna har nu fått flytta in i köket i stora valphagen, dom är så otroligt lugna o beskedliga just nu äter, kissar, bajsar, sover o däremellan bli upptagna o kelade med en o en. Klorna har vi klippt åtskilliga gånger, himmel vad fort dom växer. Tänderna har också kommit o dom ÄR vassa.

Hands up.... jag ger mig jag ger mig på en gång..... en av många sovställningar...


Den här varianter är ju inte heller så dum.... när man vill sträcka ut....


Vi tjejer kan ju ta för oss o lilla Juni (enda tiken) är ju inte sämre... hon lade helt sonika beslag på hela kudden, killarna fick hålla sig nedanför o det är ju precis så som vi tjejer vill... eller hur....killarna ska hållas kort....

Ha en härlig höst


Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Vilka underbara valpbilder. Jag förstår att du har "häcken full" just nu. Men visst är det kul? Jag hoppas också på valpar i mitten av oktober.

Om jag ska lyckas den här gången? Nu är det snart 1 år sedan förra kullen. Jag LÄNGTAR!

Ha en skön höst Jasna och Co.

2008-09-05 @ 21:36:31
URL: http://www.lintrollets.se
Postat av: Petar

Ja nu är det läge att ta ett foto på dig i profil så vi får se hur mycket elmotorn har fått jobba,,, Hi Hi Hi Hi Hi

2008-09-08 @ 21:41:40
Postat av: Jasna

Tinka: Håller tummar för att parningen ska gå bra den här gången,det är bara för härligt med småvalpar.

Brorsan: Absolut inget foto i profil, o elmotorn får inte jobba så mycket bara lite grann.

2008-09-09 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0